Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

“Maafkn aku jika meIukai hati..inilah takdir...”,-Trb0ngkar siapa lra sebenarnya buat ramai tk sangka

“Maafkn aku jika meIukai hati..inilah takdir...”,-Trb0ngkar siapa lra sebenarnya buat ramai tk sangka

“Maafkn aku jika meIukai hati..inilah takdir..” Trb0ngkar siapa lra sebenarnya buat ramai tk sangka




Ini latar belakang wanita paling popular di Malaysia sekarang. Namun baru semalam Syamsul Yusof mengakui sudah bernikah dengan Ira Kazar dan pendedahan ini sekali lagi membuatkan kemelut rumahtangga Puteri Sarah mendapat perhatian ramai.

Tidak kurang juga ada yang tertanya-tanya siapakah pemilik nama Ira Kazar yang kini sudah pun bergelar madu Puteri Sarah Liyana dan isteri kedua kepada Syamsul Yusof.

Siapakah sebenarnya Ira Kazar ini? Untuk yang belum mengenalinya, kami sediakan biodata Ira Kazar, isteri kedua Syamsul Yusof ini seperti berikut. Nama Penuh Faghirah Fatini Binti Kazaruddin. Nama Panggilan Ira Kazar berumur 27 tahun dan berasal Kampar, Perak.

Mungkin ramai yang sudah mengetahui bahawa Ira Kazar adalah anak kepada pelakon senior yang dikenali dengan nama Kazar Saisi. Bapanya cukup terkenal menerusi watak Pak Samad dalam 7 Hari Mencintaiku. Ira Kazar adalah anak keempat dari lima beradik. Adik-beradik Iainnya adalah Melor Hariante, Yasmin Mariante, Elya Amirul naim dan Amirul Latiff.


Mana tidaknya, buat perkahwinan kali pertama, Ira sama sekali tidak berpeluang merasai busana pengantin atau majlis pernikahan yang sewajarnya. Malah, acara pernikahan tersebut juga dilakukan di Thailand tanpa saudara mara dan sahabat handai.

Sedihnya jadi Ira Kazar! Dahlah kali pertama berkahwin, tidak ada majlis rasmi, baju nikah pun tangkap muat. Nikah pun kat Siam je, keluarga mentua pun tak sokong. Berbanding dengan pernikahan Puteri Sarah dulu beza jauh langit dari bumi.

Dalam masa sama, salah seorang pengguna Twitter turut memuat naik kembali video anak kepada pelakon veteran, Kazar Saisi, sedang bergelek yang pernah mencetuskan kontroversi sebelum ini seolah-olah sengaja menegangkan lagi situasi. Perkongsian tersebut turut dibanjiri komen-komen negatif daripada warganet.

Sementara itu, difahamkan, Ira atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin kini telah menyahaktifkan akaun media sosialnya termasuk TkTok dan Insta gram.

Posting Komentar untuk "“Maafkn aku jika meIukai hati..inilah takdir...”,-Trb0ngkar siapa lra sebenarnya buat ramai tk sangka"